ING Bank N.V., pobočka zahraničnej banky je divíziou korporátneho bankovníctva ING Bank N.V., ktorá je súčasťou ING Groep N.V.. V oblasti firemného a inštitucionálneho bankovníctva pôsobí pod označením ING Wholesale Banking.
ING Wholesale Banking poskytuje na Slovensku služby medzinárodným a veľkým domácim spoločnostiam, finančným inštitúciám, investičným spoločnostiam, pobočkám alebo spoločným podnikom zahraničných spoločností a verejnému sektoru. Spájame znalosti slovenského trhu s kapacitami globálnej finančnej inštitúcie a ponúkame širokú škálu produktov a služieb.
Oznam - Sadzobník poplatkov za transakčné služby platný od 1. januára 2021
Vážený Klient,
dovoľte aby sme Vás informovali, že dňa 1. januára 2021 nadobúda účinnosť nový Sadzobník poplatkov za transakčné služby. Dokument je k dispozícii na internetových stránkach Banky v sekcii Dôležité dokumenty.
ING Bank N.V., pobočka zahraničnej banky
Oznam - Čas uzávierky (COT), zmena od 1. novembra 2019
Vážený klient,
dovoľte, aby sme Vás informovali, že od 1. novembra 2019 ING Bank N.V., pobočka zahraničnej banky mení čas uzávierky pre niektoré meny.
Zmeny sa týkajú medzinárodných platieb v menách: CZK, AUD, JPY a CNY, čas uzávierky pri urgentných platbách pre CZK sa mení na 12:00, pre AUD, JPY a CNY na 15:00. Dátum vysporiadania pre CZK je D+0, pre meny AUD, JPY, CNY je dátum vysporiadania D+1.
Čas uzávierky pri Štandardných platbách pre meny CZK, AUD, JPY a CNY je stanovený na 17:00, s dátumom vysporiadania D+2.
Ostatné časy uzávierok ostávajú nezmenené.
V prípade otázok neváhajte kontaktovať náš InsideBusiness Channel Support +421 2 68 622 266
ING Bank N.V., pobočka zahraničnej banky
Oznam - PSD2 API sú odteraz dostupné na ING Developer Portáli
ING Bank sprístupnila 3 nové rozhrania pre programovanie aplikácií (API), kde môžu vývojári testovať svoje riešenia.
Všetky potrebné technické špecifikácie a informácie pre API (Služby informovania o platobnom účte, Platobné iniciačné služby, Služby potvrdenia disponibilného zostatku) sú dostupné na Developer Portáli.
Oznam - InsideBusiness Payments CEE
Vážený klient,
počas posledných dvoch rokov bolo v systéme InsideBusiness Payments CEE (IBP CEE) zavedených viacero zmien ako napríklad zmena názvu aplikácie, prechod na bezpečnejší systém Security 2.0, nový vzhľad stránok IBP CEE ako aj spôsob prihlásenia sa do aplikácie. Tieto zmeny boli zamerané na vyššiu medzinárodnú štandardizáciu služieb poskytovaných ING Bank.
Ďalším krokom, ku ktorému pristupujeme na Slovensku od 12. decembra 2016, je centralizácia služieb technickej podpory systému IBP CEE. Podpora systému bude poskytovaná centrom zdielaných služieb ING so sídlom v Bratislave.
Prosíme Vás, aby ste všetky Vaše požiadavky a otázky týkajúce sa technickej podpory IBP CEE (napr. otázky súvisiace s prihlásením sa do systému, so zablokovaním karty, so spracovaním súboru platieb a pod.) smerovali na nové telefónne číslo +421 2 68 622 266, alebo na e-mailovú adresu InsideBusiness.Support@ing.com. Technická podpora bude dostupná v pracovných dňoch v rámci prevádzkových hodín od 8:00 do 17:00 vyškolenými pracovníkmi technickej podpory, v slovenskom a anglickom jazyku.
Pre akékoľvek otázky alebo požiadavky týkajúce sa implementácie, ako pridanie nových užívateľov, zrušenie užívateľov alebo zmeny v nastaveniach, prosím smerujte na ING Bank N.V., pobočka Bratislava, na telefónne číslo +421 2 59 346 555, na e-mailovú adresu client.services@ing.sk alebo na Vášho Client Services Account Managera.
Nová URL adresa pre IBP CEE!
Na konci roka 2016 bude súčasná URL adresa https://start.ingonline.com odpojená. Od dnešného dňa prosím používajte hlavnú InsideBusiness URL adresu insidebusiness.ingwb.com, z ktorej budete mať zabezpečený prístup do aplikácie IBP CEE. Po kliknutí na tento link, si prosím uložte novú URL adresu a použite ju pri Vašom ďalšom prihlásení.
Ak si chcete overiť dôveryhodnosť tejto adresy, prosím kliknite na certifikát vedľa URL adresy, ktorým si môžete overiť, že adresa https://insidebusiness.ingwb.com patrí ING.
Ďakujeme za Vašu pozornosť venovanú tomuto oznámeniu. Veríme, že uvedené zmeny prinesú vyššiu úroveň efektívnosti a väčšiu mieru spokojnosti so službami poskytovanými ING Bank.
S úctou
ING Bank N.V.
Oznam - Daily Banking
Vážený klient,
dovoľte nám informovať Vás o ďalšom kroku v globálnom procese štandardizácie a centralizácie služieb, ku ktorému na Slovensku pristupujeme. Týka sa primárne denných servisných služieb súvisiacich s platobným stykom (napr. žiadosť o vystavenie potvrdenia o platbách, investigácia statusu platieb a transakčných poplatkov, žiadosť o zrušenie platieb, poskytovanie kópií výpisov z účtov, konfirmácie o uskutočnených FX obchodoch a pod.).
Prosíme Vás, aby ste od 18.4.2017 všetky Vaše otázky týkajúce sa vyššie uvedených služieb smerovali na nové telefónne číslo +421 2 68 622 266, alebo na e-mailovú adresu InsideBusiness.Support@ing.com. Podpora pre klientov bude dostupná v pracovných dňoch v rámci prevádzkových hodín od 8:00 do 17:00 vyškolenými pracovníkmi v slovenskom a anglickom jazyku.
V prípade implementačných požiadaviek a zmien týkajúcich sa bežných účtov, nastavenia produktov, podpisových práv, nastavenia FX konfirmácií a pod., prosím smerujte svoje otázky alebo požiadavky aj naďalej na ING Bank N.V., pobočka Bratislava, na telefónne číslo oddelenia Client Services +421 2 5934 6555, na e-mailovú adresu client.services@ing.sk alebo na Vášho Client Services Account Managera.
Ďakujeme za Vašu pozornosť venovanú tomuto oznámeniu. Veríme, že uvedené zmeny prinesú vyššiu úroveň efektívnosti a väčšiu mieru spokojnosti so službami poskytovanými ING Bank.
S úctou
ING Bank N.V., pobočka zahraničnej banky